Зареждане.
Моля, изчакайте...

Меню

0887/ 708022

info@kirovets.bg

Кировец

Начало Кировец K-744 Р
Начало Кировец K-744 Р

Кировец K-744 Р

single image

 

Високата производителност, надеждността и легендарната дълговечност на Кировец се завръщат с новия модел К-744Р!

Енергонаситени колесни трактори с мощност от 300 до 428 к.с. 



КЛЮЧОВИ ХАРАКТЕРИСТИКИ 

Нов съвременен външен вид на трактора - изменена форма за по-добра видимост, специални пластмасови сплави и боя, която съхранява наситеността на цвета през целия срок на експлоатация и предотвратява корозията.

Нова кабина с европейско ниво на комфорт. Съвременна шумо и виброизолация. Във всички комплектации е включен климатик и допълнителен отоплител, аудиосистема, регулируема кормилна колонка с многофункционален цветен дисплей. Кабината е снабдена с предпазна конструкция при преобръщане /ROPS/ и за защита от падащи предмети /FOPS/.

Панорамните стъкла с увеличена площ и скосеният преден капак значително повишават видимостта от мястото на водача. Четирите основни и осемте работни фара на Кировец великолепно осветяват работната зона в периметъра на трактора.

Седалка със широк диапазон на регулиране - по височина, по надлъжна позиция, по теглото на оператора.

Двигателите Mercedez-Benz са със съвременна система за подаване на гориво с електронно управление, като в системата са включени допълнителни филтри, а дюзите са адаптирани от немските специалисти за гориво с по-ниско от европейското качество.

Всички трактори от серията К-744Р имат подготовка за поставяне на GPS.

Нови радиатори със свалящи се секции за леко и бързо почистване. За подобрение на стабилността на температурния режим в тежки условия на моделите Кировец К-744 Р3 и К-744 Р4 Премиум се използват радиатори с увеличена водна секция.

Мощна хидропомпа с производителност 180 л/мин. и съвременен хидроразпределител  5 регулируеми секции, гарантиращ агрегатиране с всички видове съвременен прикачен инвентар. По-малък брой детайли в хидравличната система, по-малко хидравлични съединения, ново всесезонно масло - по-висока надежност и възможност за работа при свръх ниски температури до – 40 градуса.

Резервоар за хидравлично масло с нова конструкция с допълнителна филтрация, разделяне на смукателните пътища, датчици за ниво и температура на маслото - максимална защита на хидросистемата при тежки условия на експлоатация.

Изпитана надежна трансмисия с превключване на скоростите без загуба на мощност.

Резервоар за гориво с 800-литров обем, който позволява да се работи в кампаниите без загуба на време за зареждане.

Универсална задна 3-точкова навесна система, за работа с всякакви агрегати като 3 и 4 категория. Новата опция EHR  електрохидравлична система за силово позициониране на оборудването, обезпечаваща пълноценна работа с обръщателни плугове и други полу-навесни и навесни агрегати без опорни колела.

Система на сдвояване на колелата, създаваща ниско налягане на почвата и обезпечаваща увеличена тяга в полето.

Опционални гуми с широк профил с размери 1000/50 R25, оказващи по-малко уплътняване и повишена маневреност спрямо сдвоените колела.

Опционални гумени вериги за максимум клиренс и минимум уплътняване на почвата.

Висока производителност

Ниска стойност на консумативите по време на експлоатация

Ремонтопригодност

Система за прецизно земеделие (опция)

Нова автоматизирана скоростна кутия «Т5»

Нова система за управление на скоростната кутия «КОМАНДПОСТ»

Мощна рама с двойно усилени шарнири

Хидросистемата за управление  на завиването на трактора е снабдена с отделна помпа с производителност 80 л/мин

Пневмо-система от три кръга
3-точкова навеска с автоматично заключване  Walterscheid

Самоблокиращ се диференциал 

Преден мост на ресьори


 
single image
single image

КОМФОРТ И БЕЗОПАСНОСТ

В натоварените периоди на полска работа кабината на трактора става втори дом на тракториста, където той нерядко прекарва по 10-12 часа на ден.

Да се защити механизатора от шума и вибрациите помагат съвременни материали и технически решения. Херметизираната кабина e окачена на тампони, а за вибро- и звукоизолация са използвани съвременни технологии и материали. Ергономичността  на  работното място отговаря на всички съвременни изисквания.

Подресорната седалка на оператора е  разположена в центъра на кабината. Водачът има отлична видимост във всички направления, което е много важно при провеждане на полевите  работи и при маневриране.

Седалката на водача има широк диапазон на  регулировки – по височина, по надлъжно  положение, по маса на  оператора. В допълнение кормилната колона също се регулира по височина и наклон. Това позволява на механизатора да намери оптималното си положение зад волана.

Помощник механизатора или агронома в кабината могат да стоят на стандартно монтираното допълнително пасажерско място. Както седалката на водача, така и на пасажера са снабдени с колан за безопасност.

Механизаторът лесно контролира параметрите на работа на трактора с помощта на многофункционален цветен дисплей. Всички трактори от серията К-744Р имат подготовка за поставяне на система за спътников мониторинг GPS/ГЛОНАСС и хидравличен автопилот.
Управлението на трактора вече не изисква физически усилия.






















Трансмисията е снабдена с нова система за управление «КОМАНДПОСТ». Сега превключването на скоростите става без лостове, с помощта на джойстик и бутони, при което системата осигурява бързо превключване и защитава от грешки на оператора.

Работата на полето често се изпълнява по време на горещи периоди – нерядко температурата на въздуха достига +40°С. Може да бъде  и обратното, когато през студената зима само КИРОВЕЦ може да разчисти снежните преспи или да пренесе тежък товар. Затова в базовата окомлектация на всички трактори от серията К-744Р има мощен климатик и ефективна отоплителна система. В пика на сезона на полската работа е ценен всеки час и тъмнината не трябва да бъде пречка. Четири основни и осем работни фара на КИРОВЕЦ великолепно осветяват работната зона по периметъра на трактора.

От гледна точна на безопасността тракторът КИРОВЕЦ е защитен, съгласно всички изисквания. Това е устойчива машина с ефективна спирачна система и надеждно управление. Кабината е снабдена с предпазна конструкция при преобръщане /ROPS/ и защита от падащи предмети /FOPS/.



ВИСОКА МОЩНОСТ

В  зависимост от Вашите производствени задачи, нужди, планове и предпочитания, Вие може да изберете за себе си машина от широк мощностен диапазон  – от 300 до 428 к.с.

Двигателите на КИРОВЕЦ се  характеризират с отлични ефективни и икономически показатели. Характерна особеност е високият въртящ момент при номинална мощност.

За повишаване надеждността и увеличаване на ресурса на двигателите  на тракторите КИРОВЕЦ се поставят нови въздушни филтри с усъвършенствана конструкция. Благодарение на двустепенната комбинирана система за  почистване на въздуха и високо стоящия отвор за всмукване на въздух, двигателите са надеждно защитени в условията на силна запрашеност. Сменяемите елементи на филтъра са  лесно достъпни за почистване и замяна.
Надеждното охлаждане е много важно за тракторните двигатели, работещи  в тежък режим. От 2014 година най-мощните трактори КИРОВЕЦ се окомплектоват с нов блок радиатори с увеличена водна секция, а от 2015 година всички модели имат свалящи се  секции за удобно почистване .

Горивните системи на руските дизелови двигатели са механични. Те са  достатъчно прости по конструкция и добре приспособени към горивото в Русия.

Двигателите Mercedes-Benz са снабдени със съвременни системи за подаване на гориво с електронно управление, като в системата са  включени допълнителни филтри, а дюзите са адаптирани от  немските специалисти към руското гориво.

За стартиране на двигателите при отрицателни температури се използват системи за предварително подгряване, затова експлоатацията на тракторите КИРОВЕЦ в зимния период не е проблем.

800 литра гориво събира разположения на задната полурама горивен резервоар – добър запас гориво дори и за най-продължителната работна смяна.

 
single image
single image

ЕФЕКТИВНА ТЯГА 

В полето на  трактора понякога не му е лесно.  Сериозните натоварвания  се отразяват  на всички елементи на  трансмисията  и ходовата част. Затова и  към тях изискванията са по-специфични.
За обезпечаване на  комфорта, надеждността и защитата от грешки на водача, Завода е разработил нова скоростна кутия  и система за  управление на  кутията от  ново поколение.

Нова автоматизирана скоростна кутия  «Т5»: зъбчатки и фрикциони с нова конструкция, усилена хидросистема; Автоматизираната  работа на скоростната кутия се постига чрез специално разработен нов ектронен блок за управление  и съвременна прецизна пневматична система.

Новата система на  управление на скоростите «КОМАНДПОСТ»: избора на работен диапазон и скорост се осъществява с помощта на джойстик и няколко  бутона.

Характерна особеност на водещите мостове на КИРОВЕЦ са механично самоблокиращите се диференциали от тип «ноу-спин», които позволяват да се гарантира постоянна проходимост и при най-тежките условия. Планетарните редуктори предават въртящия момент непосредствено на колелата. Преимуществата на такава схема са увеличен клиренс и отлична достъпност за обслужване и ремонт.

Надеждното предаване на високия въртящ момент се гарантира от съвременните технологии на производство. Зъбчатките на скоростната кутия и мостовете се изработват с повишен клас на точност. За фрикционите на  водещия вал се използват металокерамични дискове.

Увеличаването на тягата и намаляването на пределното натоварването върху почвата може да се постигне с помощта на гумени вериги или комплект за сдвояване на гуми, които се доставят по желание на клиента. Използването на сдвоените гуми е особено ефективно при преовлажнени почви.



За габаритите си, КИРОВЕЦ се отличава с нелоша маневреност.  В основата за това е конструкцията на рамата. Тя се състои от  две полурами, съединени с  шарнирна система. Полурамите могат да се завъртат около вертикалния шарнир в диапазона от -32° до +32°, благодарение на  това радиуса на завиване по външното колело е по-малък от 8 метра. Хоризонталния шарнир на полурамите се измества от -16° до +16°– КИРОВЕЦ отлично копира релефа на почвата, като при това всички колела са в постоянен контакт с опорната повърхност.

Всеки  механизатор, работил с КИРОВЕЦ, задължително отбелязва  неговата  особена  плавност на  хода. Ресорното окачване на предния  мост е това, което дава такъв забележителен ефект. За много западни  аналози  мост на ресори е недостъпен или представлява скъпоструваща опция, а за КИРОВЕЦ това е  базово оборудване.

 



ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ 
  К-744Р2 Премиум К-744Р3 Премиум К-744Р4 Премиум
Мощност номинална к.с./квт/ 354 /260/ 401 /295/ 428 /315/
Модел на двигателя Mercedes-Benz OM460LA.E3A/5 Mercedes-Benz OM460LA.E3A/4 Mercedes-Benz OM460LA.E3A/3
Тип на двигателя Редови 6 цилиндров Редови 6 цилиндров Редови 6 цилиндров
Работен обем,л 12.82 12.82 12.82
Номинална честота на въртене на коляновия вал об/мин 1800 1800 1800
Максимален въртящ момент 1750 1900 2000
Честота на въртене при максимален въртящ момент об/мин 1300 1300 1300
Разход на гориво г/к.с./час/г/квт/час 151/205/ 151/205/ 151/205/
Маса експлоатационна със стандартни гуми,кг 15 220 17 000 17 000
Разстояние м/у осите,мм 3750 3750 3750
Дължина/с вдигната навесна система/,мм 7350 7350 7350
Ширина,мм 2875 2875 2875
Колея,мм 2100 2100 2100
Височина,мм 3876 3876 3876
Пътен просвет,мм 500 500 500
Минимален радиус на завой/по външното колело/,м 7.98 7.98 7.98
Размер на гумите 30.5R32 30.5R32 30.5R32

Ценността на трактора е във възможността за използване с комплекс от машини. Стандартите на прицепните  устройства, изискванията към хидравличната, електрическата, пневматичната и другите системи на прикачната техника могат да притежават особености и да се отличават в зависимост от вида, типоразмера, производителя и т.н. Агрегатируемата с тракторите техника се усъвършенства с всеки изминал ден, а за времето на експлоатация на един трактор могат да се сменят няколко поколения селскостопански машини. По тази причина за един трактор най-важните критерии са – универсалност на сцепните  системи и запас в производителността на  хидравликата.

Хидросистемата на работното оборудване на тракторите КИРОВЕЦ се отнася към типа "чувствителни към натоварване", обозначена също така  като Load Sensing или LS-system. Аксиално-буталната помпа с автоматично регулиране на потока подава работна течност само тогава, когато е необходимо за задвижване на работното оборудване. При това потока и налягането се ограничават по зададени величини.
Хидросистемата има четири двойки работни изводи хидролинии, допълнителни линии за дренажа и свободно източване.

Максималната производителност на помпата – 180 л/мин. За включване на  хидромоторите на работните органи на селскостопанските машини и обезпечаване на  усилие за натиск на  инвентара на изходните хидролинии е  възможно регулиране на  потока.

Елементите на триточковата навесна система е категория IV, обезпечаваща товароподемност на задната ос от 9000 кг, и влиза  в базовата комплектация. За улесняване на  агрегатирането с различни руски и западни селскостопански машини тракторите са снабдени с автоматични куки на рамената, производство на  фирма Walterscheid.

По желание на клиентите тракторите КИРОВЕЦ могат да се оборудват  със система за позиционно регулиране на навесното устройство (EHR), необходима за работа с плугове и други навесни машини, които нямат  опорни регулировъчни колела.

Така също като опционално оборудване на тракторите може да бъде поставен теглич (МПУ) и силоотводен вал (МОМ) с честота на въртене  1000 об/мин.