Зареждане.
Моля, изчакайте...

Меню

0887/ 708022

info@kirovets.bg

Кировец

Начало Кировец К-5
Начало Кировец К-5

Кировец К-5

Кръсно съчленен, високо тегло, мощен двигател, изключителен комфорт и богата окомплектация - всичко това в новия К-5!

 
 

Енергонаситени колесни трактори с мощност 250 к.с. 

 

 
EДИНСТВЕННИЯТ ТРАКТОР С МИНИМАЛНА ЕЛЕКТРОНИКА, КОМПЮТРИ, ДАТЧИЦИ И АВТОМАТИКА!

Двигател - призводство на Ярославски Тракторен Завод, Русия под лизенз на FPT. Той е един от двата възли в трактора КИРОВЕЦ, модел К-5 компютърно управляван. С работен обем от 6,65 литра, 6 цилиндъра разположени редово,  принудително (турбо) пълнене с междиннен охладител (интеркулер) той генерира 250 к.с.(184кВт) и 1100Нм в диапазона от 1300 до 1600 об/мин. Горивната система е Commfn-Rail проиводство на Bosch, Германия и отговаря на екологичните норми Stage IIIa. БЕЗ ADBLUE, БЕЗ DPF филтър!!! Радиатори със свалящи се секции за лесно и бързо почистване. За  стабилен температурен режим на работа независимо от условията. 


Трансмисията на трактора КИРОВЕЦ, модел К-5 е механична с правозъби зъбчатки гарант за висок ресурс, надежност, разбираем принцип на работа, ремонтопригодност, без компютърно управление, отделна от хидравликата смазваща система! Превключването на скоростите е без лостове, а с помощта на джойстик и бутони чрез система «КОМАНДПОСТ 2», която управлява електронни пневмо-превключватели осъществяващи работата със скоростната кутия, функциониращи на принципа включено или изключено. В сравнение с ръчната превключване «КОМАНДПОСТ 2» осигурява бърза реакция, гарантира правилната екплоатация и елеминира възможността от грешки на оператора. Предавките са 16 предни и 8 задни, като 8 са работни и 8 транспортни разделени в 2 диапазона с 4 скорости които се превключват под товар. Произведена в Петербургски Тракторен Завод, Санкт-Петербург.



Дисплеят за състоянието на скоростната кутия ясно информира за активираните режими на работа.  Той е инсталиран на удобно място в дясната част на кабината пред оператора.



Мостове - изцяло механични с диференциал с ограничено приплъзване, окаване на предният мост и дискови спирачки. Приплъзването на някое от колелата блокира диференциала механично, който започва да движи двете колела до момента на тяхното синхронизиране при което ги освобождава. Произведени в Петербургски Тракторен Завод, Санкт-Петербург.



Нова кабина с европейско ниво на комфорт и изобилие от свободно пространство. Кабината разполага със съвременна шумо, виброизолация,  пасивно окачване, овално челно стъкло и странични отворяеми прозорци уникални за съвременен трактор. Климатикът и допълнителеният отоплител, аудиосистемата, регулируемата кормилна колонка с многофункционален цветен дисплей са стандартни за модела. Кабината е снабдена с предпазна конструкция при преобръщане /ROPS/ и за защита от падащи предмети /FOPS/.

Панорамните стъкла с увеличена площ и скосеният преден капак значително повишават видимостта от мястото на водача. Четирите основни и осемте работни фара на Кировец великолепно осветяват работната зона в периметъра на трактора.



Пасиво окачване на кабината.

Седалка със широк диапазон на регулиране - по височина, по надлъжна позиция, по теглото на оператора.

Всички трактори имат подготовка за поставяне на GPS оборудване.



Мощна хидропомпа с производителност 180 л/мин. и съвременен хидроразпределител  5 регулируеми секции, гарантиращ агрегатиране с всички видове съвременен прикачен инвентар. По-малък брой детайли в хидравличната система, по-малко хидравлични съединения, ново всесезонно масло - по-висока надежност и възможност за работа при свръх ниски температури до – 40 градуса.

Резервоар за хидравлично масло с нова конструкция с допълнителна филтрация, разделяне на смукателните пътища, датчици за ниво и температура на маслото - максимална защита на хидросистемата при тежки условия на експлоатация.

Изпитана надежна трансмисия с превключване на скоростите без загуба на мощност.

Резервоар за гориво с 500-литров обем, който позволява да се работи в кампаниите без загуба на време за зареждане.



Универсална задна 3-точкова навесна система отговаряща на всички стандарти и изисквания за работа с агрегати категория 3 и 4. Максимална товароносимост от 6100 кг. Стандартно оборудван с електрохидравлична система за силово позициониране на оборудването (EHR) производство на BOSCH-Rexroth Германия, обезпечава работата с обръщателни плугове и други полу-навесни и навесни агрегати без опорни колела.
















Система на сдвояване на колелата, създаваща ниско налягане на почвата и обезпечаваща увеличена тяга в полето.

Висока производителност

Ниска стойност на консумативите по време на експлоатация

Ремонтопригодност

Система за прецизно земеделие (опция)

Нова автоматизирана скоростна кутия «Т5»

Нова система за управление на скоростната кутия «КОМАНДПОСТ 2»

Мощна рама с двойно усилени шарнири

Хидросистемата за управление  на завиването на трактора е снабдена с отделна помпа с производителност 80 л/мин

Пневмо-система от три кръга
3-точкова навеска с автоматично заключване  Walterscheid

Самоблокиращ се диференциал 

Преден мост на ресьори
 
 

КОМФОРТ И БЕЗОПАСНОСТ

В натоварените периоди на полска работа кабината на трактора става втори дом на тракториста, където той нерядко прекарва по 10-12 часа на ден.

Да се защити механизатора от шума и вибрациите помагат съвременни материали и технически решения. Херметизираната кабина e окачена на тампони, а за вибро- и звукоизолация са използвани съвременни технологии и материали. Ергономичността  на  работното място отговаря на всички съвременни изисквания.

Седалката с въздушно окачване на оператора е  разположена в центъра на кабината. Водачът има отлична видимост във всички направления, което е много важно при провеждане на полеви работи и маневри.

Седалката на водача има широк диапазон на регулировки – по височина, по дължина и спрямо масата на оператора. В допълнение кормилната колона също се регулира по височина и наклон. Това позволява на механизатора да намери оптималното си положение зад волана.

Помощник механизатора или агронома имат монтирано стандартно  пасажерско място. Както седалката на водача, така и на пасажера са снабдени с колан за безопасност.

Операторът лесно контролира параметрите на работа на трактора с помощта на многофункционален цветен дисплей. Всички трактори от серията К-5 имат подготовка за поставяне на система за спътников мониторинг GPS/ГЛОНАСС и механичен автопилот.






Работата на полето често се изпълнява по време на горещи периоди – нерядко температурата на въздуха достига +40°С. Може да бъде  и обратното, когато през студената зима само КИРОВЕЦ може да разчисти снежните преспи или да пренесе тежък товар. Затова в базовата окомлектация на всички трактори има мощен климатик и ефективна отоплителна система. В пика на сезона на полската работа е ценен всеки час и тъмнината не трябва да бъде пречка. Четири основни и осем работни фара на КИРОВЕЦ великолепно осветяват работната зона по периметъра на трактора.

От гледна точна на безопасността тракторът КИРОВЕЦ е защитен, съгласно всички изисквания. Това е устойчива машина с ефективна спирачна система и надеждно управление. 


ВИСОКА МОЩНОСТ

За стартиране на двигателите при отрицателни температури се използват системи за предварително подгряване, затова експлоатацията на тракторите КИРОВЕЦ в зимния период не е проблем.


ЕФЕКТИВНА ТЯГА 

В полето на  трактора понякога не му е лесно.  Сериозните натоварвания  се отразяват  на всички елементи на  трансмисията  и ходовата част. Затова и  към тях изискванията са по-специфични.
За обезпечаване на  комфорта, надеждността и защитата от грешки на водача, Завода е разработил нова скоростна кутия  и система за  управление на  кутията от  ново поколение.

Нова автоматизирана скоростна кутия  «Т5»: зъбчатки и фрикциони с нова конструкция, усилена хидросистема; Автоматизираната  работа на скоростната кутия се постига чрез специално разработен нов ектронен блок за управление  и съвременна прецизна пневматична система.

Новата система на  управление на скоростите «КОМАНДПОСТ 2»: избора на работен диапазон и скорост се осъществява с помощта на джойстик и няколко  бутона.

Характерна особеност на водещите мостове на КИРОВЕЦ са механично самоблокиращите се диференциали от тип «ноу-спин», които позволяват да се гарантира постоянна проходимост и при най-тежките условия. Планетарните редуктори предават въртящия момент непосредствено на колелата. Преимуществата на такава схема са увеличен клиренс и отлична достъпност за обслужване и ремонт.

Надеждното предаване на високия въртящ момент се гарантира от съвременните технологии на производство. Зъбчатките на скоростната кутия и мостовете се изработват с повишен клас на точност. За фрикционите на  водещия вал се използват металокерамични дискове.

Увеличаването на тягата и намаляването на пределното натоварването върху почвата може да се постигне с помощта на гумени вериги или комплект за сдвояване на гуми, които се доставят по желание на клиента. Използването на сдвоените гуми е особено ефективно при преовлажнени почви.




 



ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ 
  К-525 Премиум    
Мощност номинална к.с./квт/ 250 /184/    
Модел на двигателя ЯМЗ-53645    
Тип на двигателя Редови 6-цилиндров    
Работен обем,л 6,65    
Номинална честота на въртене на коляновия вал об/мин 2300    
Максимален въртящ момент 1100    
Честота на въртене при максимален въртящ момент об/мин 1300... 1600    
Разход на гориво г/к.с./час/г/квт/час 168/229/    
Маса експлоатационна със стандартни гуми,кг 11 000    
Разстояние м/у осите,мм 3200    
Дължина/с вдигната навесна система/,мм 7100    
Ширина,мм 2540    
Колея,мм 1930    
Височина,мм 3700    
Пътен просвет,мм 450    
Минимален радиус на завой/по външното колело/,м 6.50    
Размер на гумите 23.1R26    

Ценността на трактора е във възможността за използване с комплекс от машини. Стандартите на прицепните  устройства, изискванията към хидравличната, електрическата, пневматичната и другите системи на прикачната техника могат да притежават особености и да се отличават в зависимост от вида, типоразмера, производителя и т.н. Агрегатируемата с тракторите техника се усъвършенства с всеки изминал ден, а за времето на експлоатация на един трактор могат да се сменят няколко поколения селскостопански машини. По тази причина за един трактор най-важните критерии са – универсалност на сцепните  системи и запас в производителността на  хидравликата.

Хидросистемата на работното оборудване на тракторите КИРОВЕЦ се отнася към типа "чувствителни към натоварване", обозначена също така  като Load Sensing или LS-system. Аксиално-буталната помпа с автоматично регулиране на потока подава работна течност само тогава, когато е необходимо за задвижване на работното оборудване. При това потока и налягането се ограничават по зададени величини.
Хидросистемата има четири двойки работни изводи хидролинии, допълнителни линии за дренажа и свободно източване.

Максималната производителност на помпата – 180 л/мин. За включване на  хидромоторите на работните органи на селскостопанските машини и обезпечаване на  усилие за натиск на  инвентара на изходните хидролинии е  възможно регулиране на  потока.

Елементите на триточковата навесна система е категория IV, обезпечаваща товароподемност на задната ос от 9000 кг, и влиза  в базовата комплектация. За улесняване на  агрегатирането с различни руски и западни селскостопански машини тракторите са снабдени с автоматични куки на рамената, производство на  фирма Walterscheid.

По желание на клиентите тракторите КИРОВЕЦ могат да се оборудват  със система за позиционно регулиране на навесното устройство (EHR), необходима за работа с плугове и други навесни машини, които нямат  опорни регулировъчни колела.

Така също като опционално оборудване на тракторите може да бъде поставен теглич (МПУ) и силоотводен вал (МОМ) с честота на въртене  1000 об/мин.

 
ИЗТЕГЛИ КАТАЛОГ