Кировец К-7М
Високата производителност, надеждността и легендарната дълговечност на Кировец се завръщат с новите модели трактори серия К-7М!
Енергонаситени колесни трактори с мощност от 300 до 420 к.с.
Съвременни модификации на Тутаевски моторен завод с мощност от 300 к.с., 350 к.с., 390 к.с., 420 к.с.
Без AdBlue системи и DPF филтри!
Трактор с минимална елекронна намеса!
Механична скоростна кутия и задвижващи мостове!
КАБИНА КОМФОРТ ПЛЮС - Нива на шум и вибрация отговарящи на стандартите в индустрията:
- Независима конструкция на изпускателната система и стълбата от тази кабината
- Хидравлично окачване (опция)
- Съвременни принципи и материали за шумоизолация
- Луксозна пневматична седалка
- Оптимизирано пространство в кабината
- Ново електронно табло и печка
- По-тънка задна стена с 180 мм
- Повишена видимост на оператора
- Оптимизирана форма на предният капак
- 12 осветителни тела
НОВО ОБОРУДВАНЕ:
- 2 USB и запалка на 12 волта
- Контакти на 12 и 24 волта на дясната колона
- Преобразовател на 50 Ампера
- Нови огледала за задно виждане с подгрев и електрическо регулиране
- Нова електрическа слънцезащитна щора
- Нова система за управление на скоростната кутия
НАВЕСНА СИСТЕМА отговаряща на стандартите
- Усилени рамена с усилена регулировка
- Усилен теглич
- Без ограничителни вериги
Странични опори заместват ограничителните вериги на рамената. Товароносимост - 9 тона, теглич с маскимално вертикално натоварване 4 тона.
Силово-позиционна система.
ЗАДВИЖВАНЕ
- Нови усилени мостове
- Повишена надеждност в крайната предавка
- С 27% повече предавана мощност
- 4 сателита в крайните предавки
- Подобрено охлаждане и мазане
- Дискови спирачки
Т7
- Оптимизиран алгоритъм на превключване
- Нов дизайн на раздатката
НОВИ ГУМИ – За постигане на по-високо сцепление и понижаване на притъпкването се използват гуми с размер 710/70R38. Възможност за комплект за сдвоени гуми.

КОМФОРТ И БЕЗОПАСНОСТ
В натоварените периоди на полска работа кабината на трактора става втори дом на тракториста, където той нерядко прекарва по 10-12 часа на ден.
Да се защити механизатора от шума и вибрациите помагат съвременни материали и технически решения. Херметизираната кабина e окачена на тампони, а за вибро- и звукоизолация са използвани съвременни технологии и материали. Ергономичността на работното място отговаря на всички съвременни изисквания.
Подресорната седалка на оператора е разположена в центъра на кабината. Водачът има отлична видимост във всички направления, което е много важно при провеждане на полевите работи и при маневриране.
Седалката на водача има широк диапазон на регулировки – по височина, по надлъжно положение, по маса на оператора. В допълнение кормилната колона също се регулира по височина и наклон. Това позволява на механизатора да намери оптималното си положение зад волана.
Помощник механизатора или агронома в кабината могат да стоят на стандартно монтираното допълнително пасажерско място. Както седалката на водача, така и на пасажера са снабдени с колан за безопасност.
Механизаторът лесно контролира параметрите на работа на трактора с помощта на многофункционален цветен дисплей. Всички трактори от серията К-7 имат подготовка за поставяне на система за спътников мониторинг GPS/ГЛОНАСС и хидравличен автопилот.
Управлението на трактора вече не изисква физически усилия.
Трансмисията е снабдена с нова система за управление «КОМАНДПОСТ». Сега превключването на скоростите става без лостове, с помощта на джойстик и бутони, при което системата осигурява бързо превключване и защитава от грешки на оператора.
Работата на полето често се изпълнява по време на горещи периоди – нерядко температурата на въздуха достига +40°С. Може да бъде и обратното, когато през студената зима само КИРОВЕЦ може да разчисти снежните преспи или да пренесе тежък товар. Затова в базовата окомлектация на всички трактори от серията К-7 има мощен климатик и ефективна отоплителна система. В пика на сезона на полската работа е ценен всеки час и тъмнината не трябва да бъде пречка. Дванадесет работни фара на КИРОВЕЦ великолепно осветяват работната зона по периметъра на трактора.
От гледна точна на безопасността тракторът КИРОВЕЦ е защитен, съгласно всички изисквания. Това е устойчива машина с ефективна спирачна система и надеждно управление. Кабината е снабдена с предпазна конструкция при преобръщане /ROPS/ и защита от падащи предмети /FOPS/.
ВИСОКА МОЩНОСТ
В зависимост от Вашите производствени задачи, нужди, планове и предпочитания, Вие може да изберете за себе си машина от широк мощностен диапазон – от 300 до 435 к.с.
Двигателите на КИРОВЕЦ се характеризират с отлични ефективни и икономически показатели. Характерна особеност е високият въртящ момент при номинална мощност.
За повишаване надеждността и увеличаване на ресурса на двигателите на тракторите КИРОВЕЦ се поставят нови въздушни филтри с усъвършенствана конструкция. Благодарение на двустепенната комбинирана система за почистване на въздуха и високо стоящия отвор за всмукване на въздух, двигателите са надеждно защитени в условията на силна запрашеност. Сменяемите елементи на филтъра са лесно достъпни за почистване и замяна.
Надеждното охлаждане е много важно за тракторните двигатели, работещи в тежък режим.
Горивните системи на руските дизелови двигатели са механични. Те са достатъчно прости по конструкция и добре приспособени към горивото в Русия.
Двигателите Mercedes-Benz са снабдени със съвременни системи за подаване на гориво с електронно управление, като в системата са включени допълнителни филтри, а дюзите са адаптирани от немските специалисти към руското гориво.
800 литра гориво събира разположения на задната полурама горивен резервоар – добър запас гориво дори и за най-продължителната работна смяна.
ЕФЕКТИВНА ТЯГА
В полето на трактора понякога не му е лесно. Сериозните натоварвания се отразяват на всички елементи на трансмисията и ходовата част. Затова и към тях изискванията са по-специфични.
За обезпечаване на комфорта, надеждността и защитата от грешки на водача, Завода е разработил нова скоростна кутия и система за управление на кутията от ново поколение.
Новата система на управление на скоростите «КОМАНДПОСТ»: избора на работен диапазон и скорост се осъществява с помощта на джойстик и няколко бутона.
Характерна особеност на водещите мостове на КИРОВЕЦ са механично самоблокиращите се диференциали от тип «ноу-спин», които позволяват да се гарантира постоянна проходимост и при най-тежките условия. Планетарните редуктори предават въртящия момент непосредствено на колелата. Преимуществата на такава схема са увеличен клиренс и отлична достъпност за обслужване и ремонт.
Надеждното предаване на високия въртящ момент се гарантира от съвременните технологии на производство. Зъбчатките на скоростната кутия и мостовете се изработват с повишен клас на точност. За фрикционите на водещия вал се използват металокерамични дискове.
Увеличаването на тягата и намаляването на пределното натоварването върху почвата може да се постигне с помощта на гумени вериги или комплект за сдвояване на гуми, които се доставят по желание на клиента. Използването на сдвоените гуми е особено ефективно при преовлажнени почви.

Всеки механизатор, работил с КИРОВЕЦ, задължително отбелязва неговата особена плавност на хода. Ресорното окачване на предния мост е това, което дава такъв забележителен ефект. За много западни аналози мост на ресори е недостъпен или представлява скъпоструваща опция, а за КИРОВЕЦ това е базово оборудване.
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ
|
К-735 Премиум |
К-740 Премиум |
К-742 Премиум |
Мощност номинална к.с./квт/ |
354 /260/ |
401 /295/ |
428 /315/ |
Модел на двигателя |
Mercedes-Benz OM460LA.E3A/5 |
Mercedes-Benz OM460LA.E3A/4 |
Mercedes-Benz OM460LA.E3A/3 |
Тип на двигателя |
Редови 6-цилиндров |
Редови 6-цилиндров |
Редови 6-цилиндров |
Работен обем,л |
12.82 |
12.82 |
12.82 |
Номинална честота на въртене на коляновия вал об/мин |
1800 |
1800 |
1800 |
Максимален въртящ момент |
1750 |
1900 |
2000 |
Честота на въртене при максимален въртящ момент об/мин |
1300 |
1300 |
1300 |
Разход на гориво г/к.с./час/г/квт/час |
151/205/ |
151/205/ |
151/205/ |
Маса експлоатационна със стандартни гуми,кг |
14 020 ... 16 500 |
14 020 ... 16 500 |
14 020 ... 16 500 |
Разстояние м/у осите,мм |
3762 |
3762 |
3762 |
Дължина/с вдигната навесна система/,мм |
7350 |
7350 |
7350 |
Ширина,мм |
3120 |
3120 |
3120 |
Колея,мм |
2158 |
2158 |
2158 |
Височина,мм |
3970 |
3970 |
3970 |
Пътен просвет,мм |
454 |
454 |
454 |
Минимален радиус на завой/по външното колело/,м |
7.98 |
7.98 |
7.98 |
Размер на гумите |
710/70R38 |
710/70R38 |
710/70R38 |
Ценността на трактора е във възможността за използване с комплекс от машини. Стандартите на прицепните устройства, изискванията към хидравличната, електрическата, пневматичната и другите системи на прикачната техника могат да притежават особености и да се отличават в зависимост от вида, типоразмера, производителя и т.н. Агрегатируемата с тракторите техника се усъвършенства с всеки изминал ден, а за времето на експлоатация на един трактор могат да се сменят няколко поколения селскостопански машини. По тази причина за един трактор най-важните критерии са – универсалност на сцепните системи и запас в производителността на хидравликата.
Хидросистемата на работното оборудване на тракторите КИРОВЕЦ се отнася към типа "чувствителни към натоварване", обозначена също така като Load Sensing или LS-system. Аксиално-буталната помпа с автоматично регулиране на потока подава работна течност само тогава, когато е необходимо за задвижване на работното оборудване. При това потока и налягането се ограничават по зададени величини.
Хидросистемата има четири двойки работни изводи хидролинии, допълнителни линии за дренажа и свободно източване.
Максималната производителност на помпата – 180 л/мин. За включване на хидромоторите на работните органи на селскостопанските машини и обезпечаване на усилие за натиск на инвентара на изходните хидролинии е възможно регулиране на потока.
Елементите на триточковата навесна система е категория IV, обезпечаваща товароподемност на задната ос от 9000 кг, и влиза в базовата комплектация. За улесняване на агрегатирането с различни руски и западни селскостопански машини тракторите са снабдени с автоматични куки на рамената, производство на фирма Walterscheid.
По желание на клиентите тракторите КИРОВЕЦ могат да се оборудват със система за позиционно регулиране на навесното устройство (EHR), необходима за работа с плугове и други навесни машини, които нямат опорни регулировъчни колела.
Преобразовател 24/12 В 50 А (опция) - за агрегати с изисквания към електрическата система (например Horsch Pronto).
Power Beyond (Пауър Бейонд) предаване на мощност (опция) - директна хидравлична линия към инвентар със собствена хидравлична система.
Така също като опционално оборудване на тракторите може да бъде поставен теглич (МПУ) и силоотводен вал (МОМ) с честота на въртене 1000 об/мин.
ИЗТЕГЛИ КАТАЛОГ