Зареждане.
Моля, изчакайте...

Меню

0887/ 708022

info@kirovets.bg

Кировец

Начало Кировец К-7М
Начало Кировец К-7М

Кировец К-7М

Високата производителност, надеждността и легендарната дълговечност на Кировец се завръщат с новите модели трактори серия К-7М!

Енергонаситени колесни трактори с мощност от 300 до 460 к.с. 

 
single image


Съвременни модификации на Тутаевски моторен завод с мощност от 300 к.с., 350 к.с., 390 к.с., 420 к.с., 430 к.с. и 460 к.с.!!!

Без AdBlue системи и DPF филтри!

Трактор с минимална елекронни системи!

Механична скоростна кутия и задвижващи мостове!

КАБИНА КОМФОРТ ПЛЮС - Нива на шум и вибрация отговарящи на стандартите в индустрията:
  • Независима конструкция на изпускателната система и стълбата от тази кабината
  • Хидравлично окачване (опция)
  • Съвременни принципи и материали за шумоизолация
  • Луксозна пневматична седалка
  • Оптимизирано пространство в кабината
  • Ново електронно табло и печка
  • По-тънка задна стена с 180 мм
  • Повишена видимост на оператора
  • Оптимизирана форма на предният капак
  • 12 осветителни тела






НОВО ОБОРУДВАНЕ:
  • 2 USB и запалка на 12 волта
  • Контакти на 12 и 24 волта на дясната колона
  • Преобразовател на 50 Ампера
  • Нови огледала за задно виждане с подгрев и електрическо регулиране
  • Нова електрическа слънцезащитна щора
  • Нова система за управление на скоростната кутия





НАВЕСНА СИСТЕМА отговаряща на стандартите
  • Усилени рамена с усилена регулировка
  • Усилен теглич
  • Без ограничителни вериги
Странични опори заместват ограничителните вериги на рамената. Товароносимост - 9 тона, теглич с маскимално вертикално натоварване 4 тона.
Силово-позиционна система.






ЗАДВИЖВАНЕ
  • Нови усилени мостове
  • Повишена надеждност в крайната предавка
  • С 27% повече предавана мощност
  • 4 сателита в крайните предавки
  • Подобрено охлаждане и мазане
  • Дискови спирачки




Т7
  • Оптимизиран алгоритъм на превключване
  • Нов дизайн на раздатката
НОВИ ГУМИ – За постигане на по-високо сцепление и понижаване на притъпкването се използват гуми с размер 710/70R38. Възможност за комплект за сдвоени гуми.



КОМФОРТ И БЕЗОПАСНОСТ

В натоварените периоди на полска работа кабината на трактора става втори дом на тракториста, където той нерядко прекарва по 10-12 часа на ден.
Да се защити механизатора от шума и вибрациите помагат съвременни материали и технически решения. Херметизираната кабина e окачена на тампони, а за вибро- и звукоизолация са използвани съвременни технологии и материали. Ергономичността  на  работното място отговаря на всички съвременни изисквания.
Подресорната седалка на оператора е  разположена в центъра на кабината. Водачът има отлична видимост във всички направления, което е много важно при провеждане на полевите  работи и при маневриране.
Седалката на водача има широк диапазон на  регулировки – по височина, по надлъжно  положение, по маса на  оператора. В допълнение кормилната колона също се регулира по височина и наклон. Това позволява на механизатора да намери оптималното си положение зад волана.
Помощник механизатора или агронома в кабината могат да стоят на стандартно монтираното допълнително пасажерско място. Както седалката на водача, така и на пасажера са снабдени с колан за безопасност.
Механизаторът лесно контролира параметрите на работа на трактора с помощта на многофункционален цветен дисплей. Всички трактори от серията К-7 имат подготовка за поставяне на система за спътников мониторинг GPS/ГЛОНАСС и хидравличен автопилот.
Управлението на трактора вече не изисква физически усилия.
Трансмисията е снабдена с нова система за управление «КОМАНДПОСТ». Сега превключването на скоростите става без лостове, с помощта на джойстик и бутони, при което системата осигурява бързо превключване и защитава от грешки на оператора.
Работата на полето често се изпълнява по време на горещи периоди – нерядко температурата на въздуха достига +40°С. Може да бъде  и обратното, когато през студената зима само КИРОВЕЦ може да разчисти снежните преспи или да пренесе тежък товар. Затова в базовата окомлектация на всички трактори от серията К-7 има мощен климатик и ефективна отоплителна система. В пика на сезона на полската работа е ценен всеки час и тъмнината не трябва да бъде пречка. Дванадесет работни фара на КИРОВЕЦ великолепно осветяват работната зона по периметъра на трактора.
От гледна точна на безопасността тракторът КИРОВЕЦ е защитен, съгласно всички изисквания. Това е устойчива машина с ефективна спирачна система и надеждно управление. Кабината е снабдена с предпазна конструкция при преобръщане /ROPS/ и защита от падащи предмети /FOPS/.

ВИСОКА МОЩНОСТ

В  зависимост от Вашите производствени задачи, нужди, планове и предпочитания, Вие може да изберете за себе си машина от широк мощностен диапазон  – от 300 до 435 к.с.
Двигателите на КИРОВЕЦ се  характеризират с отлични ефективни и икономически показатели. Характерна особеност е високият въртящ момент при номинална мощност.
За повишаване надеждността и увеличаване на ресурса на двигателите  на тракторите КИРОВЕЦ се поставят нови въздушни филтри с усъвършенствана конструкция. Благодарение на двустепенната комбинирана система за  почистване на въздуха и високо стоящия отвор за всмукване на въздух, двигателите са надеждно защитени в условията на силна запрашеност. Сменяемите елементи на филтъра са  лесно достъпни за почистване и замяна.
Надеждното охлаждане е много важно за тракторните двигатели, работещи  в тежък режим. 
Горивните системи на руските дизелови двигатели са механични. Те са  достатъчно прости по конструкция и добре приспособени към горивото в Русия.
Двигателите Mercedes-Benz са снабдени със съвременни системи за подаване на гориво с електронно управление, като в системата са  включени допълнителни филтри, а дюзите са адаптирани от  немските специалисти към руското гориво.

800 литра гориво събира разположения на задната полурама горивен резервоар – добър запас гориво дори и за най-продължителната работна смяна.

ЕФЕКТИВНА ТЯГА 
В полето на  трактора понякога не му е лесно.  Сериозните натоварвания  се отразяват  на всички елементи на  трансмисията  и ходовата част. Затова и  към тях изискванията са по-специфични.
За обезпечаване на  комфорта, надеждността и защитата от грешки на водача, Завода е разработил нова скоростна кутия  и система за  управление на  кутията от  ново поколение.
Новата система на  управление на скоростите «КОМАНДПОСТ»: избора на работен диапазон и скорост се осъществява с помощта на джойстик и няколко  бутона.
Характерна особеност на водещите мостове на КИРОВЕЦ са механично самоблокиращите се диференциали от тип «ноу-спин», които позволяват да се гарантира постоянна проходимост и при най-тежките условия. Планетарните редуктори предават въртящия момент непосредствено на колелата. Преимуществата на такава схема са увеличен клиренс и отлична достъпност за обслужване и ремонт.
Надеждното предаване на високия въртящ момент се гарантира от съвременните технологии на производство. Зъбчатките на скоростната кутия и мостовете се изработват с повишен клас на точност. За фрикционите на  водещия вал се използват металокерамични дискове.
Увеличаването на тягата и намаляването на пределното натоварването върху почвата може да се постигне с помощта на гумени вериги или комплект за сдвояване на гуми, които се доставят по желание на клиента. Използването на сдвоените гуми е особено ефективно при преовлажнени почви.



Всеки  механизатор, работил с КИРОВЕЦ, задължително отбелязва  неговата  особена  плавност на  хода. Ресорното окачване на предния  мост е това, което дава такъв забележителен ефект. За много западни  аналози  мост на ресори е недостъпен или представлява скъпоструваща опция, а за КИРОВЕЦ това е  базово оборудване.

 



ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ 
  К-730 Стандарт К-742 Стандарт К-743 Премиум К-746 Премиум
Мощност номинална к.с. 300 420 430 460
Тип на двигателя
8-цилиндров V образен
6-цилиндров редови
Работен обем,л 17.2 11.6
Номинални обороти об/мин 1900 1900
Максимален въртящ момент,
Nm
1373 1960 2060 2110
Максимален въртящ
момент при об/мин
1300 1500 1300
Разход на гориво г/квт/час 215 192 212
Маса експлоатационна
със стандартни гуми,кг
15 300 16 600  16 500
хидравличната система,
л/мин.
180/270 180/270 270
Разстояние м/у осите,мм 3762
Дължина/с вдигната
навесна система/,мм
7350
Ширина,мм 3120
Колея,мм 2158
Височина,мм 3970
Пътен просвет,мм 454
Минимален радиус на
завой,м
7.1
Размер на гумите 710/70R38
Ценността на трактора е във възможността за използване с комплекс от машини. Стандартите на прицепните  устройства, изискванията към хидравличната, електрическата, пневматичната и другите системи на прикачната техника могат да притежават особености и да се отличават в зависимост от вида, типоразмера, производителя и т.н. Агрегатируемата с тракторите техника се усъвършенства с всеки изминал ден, а за времето на експлоатация на един трактор могат да се сменят няколко поколения селскостопански машини. По тази причина за един трактор най-важните критерии са – универсалност на сцепните  системи и запас в производителността на  хидравликата.

Хидросистемата на работното оборудване на тракторите КИРОВЕЦ се отнася към типа "чувствителни към натоварване", обозначена също така  като Load Sensing или LS-system. Аксиално-буталната помпа с автоматично регулиране на потока подава работна течност само тогава, когато е необходимо за задвижване на работното оборудване. При това потока и налягането се ограничават по зададени величини.
Хидросистемата има четири двойки работни изводи хидролинии, допълнителни линии за дренажа и свободно източване.

Максималната производителност на помпата – 180 л/мин. За включване на  хидромоторите на работните органи на селскостопанските машини и обезпечаване на  усилие за натиск на  инвентара на изходните хидролинии е  възможно регулиране на  потока.

Елементите на триточковата навесна система е категория IV, обезпечаваща товароподемност на задната ос от 9000 кг, и влиза  в базовата комплектация. За улесняване на  агрегатирането с различни руски и западни селскостопански машини тракторите са снабдени с автоматични куки на рамената, производство на  фирма Walterscheid.

По желание на клиентите тракторите КИРОВЕЦ могат да се оборудват  със система за позиционно регулиране на навесното устройство (EHR), необходима за работа с плугове и други навесни машини, които нямат  опорни регулировъчни колела.

Преобразовател 24/12 В 50 А (опция) - за агрегати с изисквания към електрическата система (например Horsch Pronto).
Power Beyond (Пауър Бейонд) предаване на мощност (опция) - директна хидравлична линия към инвентар със собствена хидравлична система. 

Така също като опционално оборудване на тракторите може да бъде поставен теглич (МПУ) и силоотводен вал (МОМ) с честота на въртене  1000 об/мин.
 



ИЗТЕГЛИ КАТАЛОГ